Min hårbollar har äntligen kommit hem =)

har hämtat hem mina fina kissar idag, Lex & Neo. Har saknat dom faktiskt, men inte deras skrik, bråk & deras sand som är utspridd över halva lägenheten ! nu väntar jag bara på att min vackra prinsessa Agnes ska komma hem på söndag, längtar ihjäl mig efter min lilla gosfis =)

Maria är ska komma förbi & vi ska äta middag tillsammans & snacka lite skit. Ska bli superkul ! är jäkligt hungrig just nu kan jag säga eftersom jag inte åt lunch på jobbet. En vaniljbulle, latte & en redbull vart min lunch =)

Mamma, pappa, min syrra & hennes kille har varit här & fikat också, trevligt men tyvärr har jag varit på pms-humör idag & jag ber om ursäkt för det eftersom jag inte var vidare pratglad utan mest satt där & tjurade vid bordet som ett litet barn. Förutom på jobbet, där är jag alltid glad. Det är alltid lika kul att vara där =)

Är sjukt trött i dag. Natta sov här i natt & vi kom i säng rätt sent i går & jag skulle upp vid 5 men försov mig, missade bussen & fick knalla ner till centrum men det var faktiskt inte mitt fel, utan bussens som var 2 minuter för tidig *morr* ! tacka vet jag att jag snart kommer att ha körkort & vara min egen chaufför & köra på mina egna tiden, hallelulja..

Jaha, dubbeljobb i morgon. Är ledig nästa gång på onsdag så jag får väl önska alla en riktigt trevlig, ledig helg (ni som nu är lediga).


Mina hårbollar är hemma igen för att återigen testa mig & mitt tålamod


Snart kommer även min vackra sötnos hem & förgyller min vardag
 *mami saknar dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0