Snart lägger jag ner

den här bloggen för gott. Jag orkar inte engagera mig i den så mkt längre. Vissa dagar uppdaterar jag fler gånger, andra dagar inte alls ! tycker också att det är rätt lustigt att intresset för bloggen ökar något enormt så fort jag säger att jag mår dåligt ! jag vet inte om det är av ren omtänksamhet som människor efter det kikar in för att se om jag mår bättre eller om det är kul att läsa lite om någon som inte mår så bra.


Mitt jobb är det som tar upp mest tid just nu, jag jobbar ofta mer än vad jag orkar & ska, är därför helt slut när jag kommer hem på dagarna. Så jag får se hur det blir men just nu känner jag mig bara så negativ till allt vad gäller bloggandet !
På lördag är det dags att köra med trafikskolan, så håll er borta från vägarna ! ;)

Ha det bra iaf så får vi se om jag uppdaterar mer eller om det här blir det sista inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0