Återuppta bloggandet?

Ska i alla fall Försöka med det :) saknar faktiskt att blogga ibland, känner dock att tiden inte riktigt räcker till. Sitter & tittar tillbaka på mina gamla inlägg & tänker tillbaka, mycket minnen, ett helt annat liv:)

I skrivande stund har min stora tjej redan hinnit bli över 4 år, blir 5 år i Januari. Vart tog tiden vägen?! i Mars föddes mitt andra barn, en son. Han blir 7 månader idag:)
Jag har tagit mitt körkort, ett mål avklarat! funderingarna gäller nu vad jag ska göra efter min mammaledighet, plugga, jobba? anyway, tar dagen som den kommer:)

Idag har jag varit nere i centrum med barnen & handlat lite. Agnes fick ett nytt diadem, tjockare handskar, en tröja & mini fick nya jeans. I morgon ska jag & min fina tjej iväg på bio med en kompis & hennes jämngamla dotter, ska bli SÅ mysigt att få åka iväg med Agnes:)) ska äta middag ute tillsammans innan, ser verkligen framemot det:))

Ha det toppen!

puss & kram//Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0