"Pappavecka" & brand

Lämnade av stora tjejen på dagis för 2 timmar sen & promenerade hem hela vägen. Så skönt att röra på sig, önskar bara att jag kunde komma igång "på riktigt" dvs verkligen gå varje dag, helst minst 1 timme, äta nyttigare borde jag också göra för den delen :/..

Agnes är nu borta fram tills på onsdag då det är hennes pappas vecka. 5 är hon här, 5 dagar där. Skulle önska att vi kunde ha måndag-måndag istället, blir mycket lättare för henne & för oss. Lättare för henne att veta att efter söndag går hon hem till honom eller oss. Nu avlöser vi även mitt i veckorna. Men, men..

Min syrra ringde i morse & berättade att ett dagis i Kallhäll, där jag bodde förut & även har praktiserat på har börjat brinna. Tydligen kommer det brinna ner till grunden :( trist att människor måste förstöra så för andra. Tyckte verkligen om det dagiset för det var inte så stort..

Just nu sover Liam, när han vaknar är det dags för lunch :) lite senare ska vi åka hem till min syster & hälsa på :)
I morgon lämnar vi Liam hos farmor en stund för att fixa lite här hemma, sånt som man inte kan göra tillsammans annars när man har en liten vilde som springer runt överallt :)..På söndag ska vi/jag eventuellt träffa en kompis & hennes son, skojigt :)

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0