Att sitta fast, trots att man har mål....

God morgon!
 
Lämnade av barnen på dagis & hos dagmamman för ett tag sedan & nu sitter jag helt alone här hemma, oj vad tyst det är, lite deprimerande faktiskt. Saknar barnen hur mycket som helst ;(
 
Om 3 timmar beger jag mig iväg på jobb. Har fått ett till där jag jobbar som avlösare till en liten flicka med downs syndrom :) Att jobba som avlösare känns toppen då jag kommer överens med föräldrarna om när dom behöver avlastning vilket gör att det funkar bra med mitt andra jobb..
 
Nu till rubriken. Känner att jag snart vill gå vidare i mitt liv, byta yrke. Skulle vilja jobba inom kundservice t.ex. Min d r ö m just nu vore att jobba i stan, gå ut på lumchen med ett par kollegor & käka, tillbaka till jobbet för att göra klart det som ska fixas, åka hem till min fina familj i vårt mysiga radhus, DET är min dröm :)
 
I framtiden skulle jag även kunna tänka mig att bo inne i stan, men då måste barnen vara större. Söder, jag Älskar söder :)
 
Nehepp, nu ska jag kolla vidare på nätet :) nu när jag har tid att bara sitta här i lugn & ro...längtar redan tills jag får komma hem ikväll till mina små pluttar :), även om det ibland kan vara skönt att slippa höra skrik & bråååk ;)
 
Puss & Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0