Sällan någon uppdatering :)

Jag har försökt att komma igång med mitt bloggande igen, så som jag bloggade förut dvs nästan varje dag. Men jag har insett att det inte går. Viljan & lusten till det finns liksom inte där, tyvärr. Men det skulle vara kul att börja vara mer aktiv för att senare i framtiden kunna gå tillbaka & läsa om ens liv & hur det såg ut då:)
 
Lite uppdatering från nu är i alla fall att jag just fyllt 28 (HERREGUUUD, gammal eller vad;), Liam har börjat hos en dagmamma som är toppen, Agnes går kvar på sitt "vanliga" dagis & gör det fram till nästa höst då hon börjar i förskoleklass, min Stora tjej! Jag har börjat jobba "på riktigt" nu, började i mitten av april lite smått & har sedan gått upp i arbetstid. Jag har hunnit gå igenom en kris där jag inte har vetat nånting om nånting alls. Har känt mig helt lost & osäker på Väldigt mycket men nu äntligen har jag börjat hitta tillbaka till mig själv!
 
Min kära sambo & jag har förlovat oss & jag är lyckligast i världen :) han har även sökt till en utbildning som jag håller mina tummar & tår för att kommer in på!!!
 
Ja, som sagt..lite uppdatering, bara för att jag kände för det :)
 
Ha det great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0