Happy-list

När man känner sig låg är det lätt att allt blir så negativt, allt man gör, hur man tänker..det blir svårt att se ljuset och tänka positivt helt enkelt. Jag är så trött på mig själv just nu, att jag känner som jag gör, jag har helt enkelt fel inställning och detta är något som jag vill jobba på för att bli den jag vill vara. Jag vill vara den där som är glad, positiv, jag vill leva ett lyckligt liv.

Man lever bara en gång och att gräva ner sig genom att sitta och grubbla är bara att slösa bort sitt liv, för mig. Det finns bara en person kan ändra mig själv och det är jag. Ingen annan kan tänka positivt åt mig eller förändras så som jag vill förutom jag själv och just därför så har jag gjort en lista på saker som jag känner skulle ta mig dit jag vill vara :) Självklart kommer det bli en utmaning, att ändra hur man tänker är inte alltid det lättaste, speciellt inte när man är uppväxt i en familj som ser det mesta med negativa ögon.

Nu ska jag kurera mig från förkylningen, dricka min latte och surfa runt lite :) Ha en toppendag!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0