jobb och glada tankar☺

Idag har vi tagit det lugnt hemma, jag och L. Jag har honom hemma eftersom han är förkyld och jag är ju ledig. Vi höll oss inne fram till lunch, sen gick vi iväg på en promenad men tog bussen hem eftersom jag själva kände mig SÅ seg, är också förkyld! A har varit i skolan och vid 13:30 hämtade vi hem henne tillsammans med en kompis från skolan, flickorna lekte och hade kul tillsammans☺ Tänk att hon börjar bli så stor nu och att vänner verkligen är viktiga på ett annat vis nu än vad dom tidigare var, att dom vill hem till varandra efter skolan, sova över hos varandra, A berättade även idag att hon är med i pyjamasklubben?! Haha! Hon har även hunnit vara på tjejmiddag, gulligt!
 
Tankar som får mig att känna mig extra glad just nu är att jag äntligen ska få hjälp, jag har äntligen fått komma till någon som förstår hur jag mår och vilken typ av "behandling" jag behöver för min utmattning. Jag blev så lättad att jag började gråta, allting känns så mycket mer positivt nu, det finns hopp, thank god.
 
Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen på jobbet..god natt på er!
/Sussi
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0