Happy!

Oj, vart ska jag börja nånstans? i början av månaden sa jag upp mig, till en början kände jag mest ångest över vad jag hade gjort men nu känns det SÅ bra. Jag har en sån stark känsla av att det var rätt beslut och känner ett slags lugn och så magkänslan då..ja, den säger att allting ordnar sig och mycket riktigt, allting ordnar sig :)

Igår var jag på min första intervju. Tjänsten var som kundmottagare på en bilverkstad på heltid, jag var nervös och som vanligt satte magen igång innan jag skulle åka iväg, inga detaljer vi behöver prata om ;)..
 
Anyway, idag var det dags för intervju nummer 2 för ett assistentföretag och det gick SÅ bra. Som jag känner så kommer allting att ordna sig, jag kommer inte att stå utan jobb & jag är så jäkla glad att kunna känna så. Man lever bara en gång, ibland måste man våga chansa och kasta sig ut i ingenting för det kan leda till något bra och man måste tro på sig själv, gå sin egen väg och strunta i vad andra tycker och tänker.
 
Tack magkänslan! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0